Jullov: Railay

Julveckan spenderades på Railay med mys & pys och städtjuven.
Busstation på vägen till Railay:
Båtstation på vägen till Railay:
Oväntat besök skuttade lite oskyldigt in under EK:s säng första kvällen. Eftersom EK inte var överförtjust i tanken på att när hon sov så skulle en padda hoppa upp i sängen, så fick en vakt tillkallas. Efter att i receptionen ha hoppat runt som en groda för att förklara vad hon hade under sin säng, fick hon tillslut med sig lite hjälp. Eftersom jag mest var skadeglad så sprang jag runt fnissandes och med kameran i högsta hugg(det är så vänner gör!!!!!):
Grillbuffé:
Jättetråkigt frukostställe med jättetråkig frukost och ännu tråkigare utsikt:
Stranden på naturreservatsidan:
Julafton, och om någon tycker vi ser ut som femåringar överlyckliga över att få julklappar, kan jag meddela att det stämmer bra:
Om någon undrar hur grodan mår idag så kan jag glatt meddela att vi håller daglig telefonkontakt och att grodan Grön(som han heter) nu äntligen har hittat en fin grodflicka, Grönina, och att de nu lever lyckliga tillsammans och även har funderingar på att skaffa barn =).

Kommentarer
Postat av: Even

Flott blogg!

2012-01-28 @ 11:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0