Världens sämsta bloggare gör en comeback!

Efter sisådär en månad (but who's counting?) av bloggförnekelse är nu EK tillbaka bakom spakarna. Eftersom ni redan hatar mig p.g.a. bloggfrånvaron tänkte jag passa på att låta er hata mig lite mer, genom att visa hur "tråkigt" jag bodde förra helgen när jag tog en spontantripp till KL.

En säng måste man ju ha:
Och skrubbtvålar med två olika dofter såklart:
Icke att förglömma, ett vrålstort badkar:
Lite annat jag missade att ta bild på men som fanns där (jag lovar!): minibar som var så väl gömd att vi inte hittade den, nespressomaskin (typ), TV och DVD, morgonrockar (som också var så väl glömda att vi inte hittade dem), superduper pool, feeet frukostbuffé, vattenfallsdusch och en liten pall att sitta på i duschen. Och juste, vi hade ju ett par feta grannar också:
(Bilden är såklart tagen från fönstret i vårt hotellrum)


Krydda med trevligt sällskap och riktigt god mat (och en del dryck) så var det en riktigt najs helg.


(För att ni inte ska hata mig alltför mycket så kan jag berätta att KL är en av de billigaste städerna i världen att bo på femstjärniga hotell i. Tänk prisnivå Scandic Linköping Väst (japp, det i Ryd) vid superkampanj, och kanske lite billigare ändå.) (Har ingen aning vad det kostar att bo på Scandic Linköping Väst egentligen men hallå, det ligger i Ryd så jag tänker att det måste vara ganska superduperbilligt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0